قالب وردپرسافزونه وردپرسقالب فروشگاهی وردپرسقالب وردپرسقالب صحیفه
حجت الاسلام و المسلمین بهرامی- رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی- رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی؛ رئیس جدید مرکز نور، عضویت در هیئت علمی جامعه المصطفی و مسئولیت مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه را در کارنامه اجرایی خود دارد.

محمد حسین بهرامی در سال 1354 در شهر تهران متولد شد. تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در شهر قم گذراند. سپس وارد حوزه علمیه شد. مقدمات را در مدرسه شهیدین رحمه الله علیهما گذراند. سطح را در حوزه و در محضر اساتیدی ازجمله حجج اسلام موسوی تهرانی، اعتمادی رحمه الله علیه، احمدی میانجی رحمه الله علیه و دیگر اساتید طی کرد. مدتی در درس خارج اساتیدی ازجمله آیات عظام شبیری زنجانی، مکارم شیرازی و شیخ جواد تبریزی رحمه الله علیه شرکت نمود.

هم زمان با سطوح عالی حوزه، از طریق مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی رحمه الله علیه به کارشناسی ارشد پیوسته در رشته الهیات مشغول شده و در سال 1381 با نگارش پایان‌نامه اندیشه‌های حدیثی علامه محمدتقی شوشتری رحمه الله علیه در کتاب النجعه فارغ التحصیل شد. در سال 1389 در واحد تربیت مدرس دانشگاه قم در رشته علوم قرآن و حدیث از رساله دکترای خود با عنوان «بررسی تطبیقی منهج حدیثی شیخ حر عاملی رحمه الله علیه و آیت الله بروجردی رحمه الله علیه در تدوین کتاب‌های وسایل الشیعه و جامع احادیث الشیعه» دفاع نمود.

وی در این مدت در مراکز سفیران هدایت، جامعه الزهرا سلام الله علیها، دانشگاه قم و مجتمع امام خمینی رحمه الله علیه (وابسته به جامعه المصطفی) به تدریس پرداخت. هم اکنون نیز در مجتمع امام خمینی رحمه الله علیه و مرکز تخصصی حدیث حوزه در موضوعات مرتبط با علوم حدیث مشغول به تدریس است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین بهرامی در سال 1384 به عضویت هیئت علمی جامعه المصطفی صلی الله علیه و آله در آمد و از سال 1388 تا 1394 عهده‌دار مدیریت گروه علوم حدیث این مرکز بود.

وی از سال 1377 در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در بخش‌های شبکه اینترنت، مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌‌نت، معاون شبکه مرکز، مدیر گروه تخصصی حدیث، معاون پژوهش و جانشین ریاست مرکز مشغول به فعالیت بوده است.

دکتر بهرامی از سال 1395 نیز مسئول مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه است.

صوت